Zambia - jestem

Jestem na afrykańskiej ziemi. Dotknęłam, powąchałam, posmakowałam.
Echa drogi są jest daleką przeszłością.
Wszystko tu jest inne, wszystko.
Jestem jak słoń w składzie porcelany, nic nie wiem, nic nie rozumiem. Galop myśli, ale jestem.
Czas powitań nastał. Ciężko być nowym, ale dzierżę to doświadczenie. Nawet teraz moje myśli galopują.
Mieszkam w samym środku biednej dzielnicy bardzoooooo biednej. Dzieci są piękne, ludzie czarni, a angielski jakiś nie nasz i ich i mój.
Trudno być, nie - stąd. Nic nie znam. Nie mam pomysłu na kolejny dzień.
Przyglądam się i wącham. Wszystko pracuje na najwyższych obrotach, najbardziej uśmiechanie.
Dobrze, że mam nowe zęby ....
Jak na pierwszy dzień pomieszało mi się wszytko, radość, smutek, tęsknota.

Za dużo tego doświadczania. Będę tu mieć sporo czasu na myślenie. Wieczory są długie i ciemne.

Afryka od dziś zaczęła się dla mnie ....

Komentarze

  1. Oj, jak dobrze,że już jesteś w miejscu obecnego zakwaterowania.Żyj,doświadczaj i pozdrów wszystkich od Margaret

    OdpowiedzUsuń
  2. No, to się nieco uspokoiłam. Dobrze, łap tą egzotykę, a ja posłucham, poczytam...

    OdpowiedzUsuń
  3. To kamień z serca. Jeden ze strachów za Tobą. Pozdrawiamy i życzymy samych pozytywnych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu mam takie bliźniaki jak wasze razy 10 hahahahah;-))))) buzi

      Usuń
  4. Wszyscy mamy białe zęby...! Uśmiechaj się ile wlezie - to najlepszy komunikat na świecie;-)! Odwiedziłam Twojego Kitka - jest piękny i budzi respekt;-)! Buźka od Agatki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mój Kitek jest piękny ;-))))))))))) najpiękniejszy

      Usuń
  5. Doświadczaj, doświadczaj! I opisuj wszystko:) Świat jest niesamowity, co?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Niedługo jadę do Zambii, będę tam mieszkała przez 3 miesiące. Mam mnóstwo pytań i trochę niepewności. Czy mogę jakoś się z Tobą skontaktować i podopytywać o praktyczne aspekty życia tam? Pozdrawiam serdecznie Kalina

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty