Początek

Zapomniałam w Polsce zostawić perfekcjonizm ... tu nie przydaje się, wysyłam z powrotem.
Zakochuję się w Zambii, dzieci są cudowne i już je zaczynam rozróżniać. Kobiety są piękne, duże i czarne.
Mężczyźni............................................................................................................................................. :-)
Powoli przestawiam się na afrykański styl myślenia.  Przyzwyczajamy się do siebie ja do czarnego oni do białego.
Czas w Afryce ma inny wymiar.
W Afryce trzeba być wszechstronnym.
Bilard, siatkówka, gra na wiadrze, gotowanie wołowych flaków na ogniu.
Mój angielski zaczyna wychodzić z moich ust, tu nie da się inaczej.
Mogę się nie myć całe dnie czuje się jak dziecko.
Odkryłam sekret wełnianych sweterków i podwójnych sukienek. Tu jest zimno i wieje wiatr, który niesie czerwony pył. Mój nos dziś rano był kopalna pyłowego węgla.
Jak dobrze jest wyłączyć myślenie, pobyć jak dziecko z innymi dziećmi. 
Taniec, czerwone słońce w blasku śmieci .... to zaczyna być moje miejsce.

Komentarze

  1. Hehehe, super. Najbardziej podobasz mi się z tymi wiadrami. Trzeba Ci jakiś sweterek wysłać? Byłam dzisiaj u Izy. Prosiła zeby Cię pozdrowić. I link do bloga chce. Wyśle jej z Poznania. Tutaj wiesz czego dostaje pisząc w telefonie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agu....;-) Ale czad. Mam Cię on line na drugim końcu świata!!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no jak ja się ciesze że nareszcie doleciałaś i jesteś na miejscu super że jesteś zadowolona i jest dobrze widziałam że tak będzie nie mogło być inaczej ale z tym że tam jest zimno to mnie zaskoczyłaś no ale dasz radę pisz pisz będe przekazywać mamie jak możesz to na mój adres beata_gola@interia.pl czekamy z chłopakami na kolejne wpisy pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coć tu Aguś poknociłam bo mam angielską wersję wszystkiego i skasowałam przypadkowo .... wiec wybacz ;-)))) ten brak takt ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty