Ryzyko (po mojemu)

Kiedy wszyscy już będą bogaci, (ja tylko będę).

Łatwiej jest zrobić zdjęcie (ładne), trudniej zrobić charakter.

Poznałam wczoraj młodego polityka, (bez komentarza!).

W weekendy wszyscy wracają do rodzin, (ja wracam do siebie).

Kwiaty akacji są takie proste i bardzo ładnie pachną.
 
Natura ma tyle odgłosów do zaoferowanie, a ludzie? (słów).
 
Naliczyłam 57 odgłosów kukułki, sprawa jest przegrana, (kropka nienawiści). 
 
Moja zimowa czapla znalazła drugą czaplę, bardzo się ucieszyłam. 
 
Teraz w Poznaniu żyją dwie czaple, (ale Poznania to nie obchodzi).
 
Trzciniak, taki mały a taki głośny (w dodatku wędrowny). 
 
Śledziłam, ślamazarne ślady ślimaka. Język polski jest śuper.
 
W lipcu będę żyć wolniej i (dużo pływać).
 
Kategoria: życie ludzkie.

Pani Aurelia wyciągnęła kartkę z datą, sierpień 2015 rok, ale dotyczyła spraw z około 1970 roku. 
 
Papier przewodzi uczucia, starych ludzi i (moje).

Pisane listy są miłe, (nie wiem, ja tylko piszę). 

Wszystko co posiadam (z wyjątkiem kota Felicjana) postawię na takie oto stwierdzenie, nie ma przyjaciół są tylko ludzie, bardziej nie potrafię (zaryzykować). 
 
Ktoś nie chce mnie? (przekonać;-).

 




 


Komentarze

Popularne posty